پاسخ پرسشهای متداول
امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد. در صدد ھستیم با شرکت پست ھمکاری ھای لازم را جھت سھولت در این روش پرداختی انجام دھیم.
آیا ممکن است با تعویض کردن کالای من موافقت نشود؟
بله این امکان وجود دارد. کالای خود را ھرگز بدون ھماھنگی قبلی برای شرکت ارسال نکنید. رویه ھای بازگرداندن کالا را مطالعه کنید.
پس از ثبت سفارش، کالا کی به دست من می رسد؟
با توجه به شرایط کنونی و نیاز به ضدعفونی کالاھا و ھمچنین کاھش شیفت کاری پرسنل، پردازش و ارسال سفارش ھا ظرف 3 الی 6 روز کاری زمان می برد تا به دست شما برسد.
چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟
ثبت سفارش بسیار ساده است. ابتدا کالای خود را از فروشگاه انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ، آن را به سبد خرید اضافه نمایید. سپس تکمیل خرید را زده و با پر کردن اطلاعات صورت حساب و پرداخت آنلاین، سفارش شما ثبت می شود. برای اطلاعات بیشتر به راھنمای خرید مراجعه کنید
چگونه پرداخت را انجام دھم؟
پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین pay.ir و از طریق کلیه کارت ھای عضو شتاب انجام می شود
ھزینه ارسال کالا چقدر است؟
ھزینه ارسال کالا ۱۵ ھزار تومان است و ارسال با پست پیشتاز انجام می شود.
چه روزی روز کاری شما نیست؟
روزھای پنجشنبه و جمعه روز تعطیل است و روز کاری محاسبه نمی شود.
چگونه کالا را می توانم تعویض کنم؟
برای مرجوع کردن کالا لطفا صفحه رویه ھای بازگرداندن کالارا به طور کامل مطالعه نمایید.
آیا می توانم سفارش خود را کنسل کنم؟
سفارش شما تا زمانی که ارسال نشده باشد، امکان کنسل شدن دارد. لازم به ذکر است بازپرداخت وجه سفارش ھای کنسل شده تا ۱۰ روز کاری ممکن است زمان ببرد. برای کنسل کردن سفارش خود از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایید
در مورد سفارش خود شکایت دارم. چطور پیگیری کنم؟
شما می توانید برای رسیدگی به موضوع خود با واحد خدمات پس از فروش و شکایات آرت استودیواز طریق واتس اپ با این شماره در ارتباط باشید: 09199387850 لطفا نام و نام خانوادگی و شماره سفارش خود را ذکر بفرمایید.
سفارشم را اشتباه ثبت کردم. چطور می توانم آن را ویرایش کنم؟
سفارش ھا اگر ارسال نشده باشند، امکان ویرایش و پردازش مجدد دارند. مواردی از قبیل افزودن، کاستن، تغییر آدرس و… می توانند قبل از ارسال سفارش انجام شوند. موارد از این قبیل باید از طریق فرم تماس با ما یا دایرکت اینستاگرام به اطلاع ما برسند.
شما فروش حضوری ھم دارید؟
پیش از شرایط اضطراری کنونی، فروش حضوری داشتیم. اما به دلیل مشکلاتی که برای فروش حضوری به وجود آمده، فروش ما کاملا آنلاین شده است. البته ھستند فروشندگانی که کارھای ما را به صورت عمده خریداری کرده اند و به صورت مجازی و فیزیکی فروش دارند. در صورت مشاھده و اطمینان از خرید جنس اصل، می توانید ابتدا از ما استعلام بگیرید و سپس خرید خود را انجام دھید
کالای اشتباه برای من ارسال شده است. چه کنم؟
در صورتی که در لیست خرید شما و کالایی که دریافت کردید مغایرتی وجود دارد، موضوع را با واحد خدمات پس از فروش و رسیدگی به شکایات از طریق واتس اپ با این شماره در ارتباط باشید: 09190387850. لطفا نام و نام خانوادگی و شماره سفارش خود را ذکر بفرمایید.
خرید کردم. پس از خرید چه خواھد شد؟
پس از خرید و پرداخت شما، پیامک و ایمیلی حاوی جزئیات سفارش برای شما ارسال می شود. سپس سفارش شما در مرحله پردازش قرار می گیرد و پس از پردازش (که ممکن است به دلیل حجم بالای سفارشات و کاھش نیروی کار (به علت رعایت موارد بھداشتی)، چند روز کاری به طول انجامد، توسط پست ارسال می شود. کد رھگیری پست در پیج اینستاگرام منتشر شده و توسط آن می توانید از طریق سایت پست بسته خود را پیگیری نمایید
رمز پویا ندارم. چه کنم؟
برای خرید از سایت آرت استودیو (و ھر وبسایت دیگری) نیاز به رمز پویا دارید. اگر اینترنت بانک یا موبایل بانک دارید به راحتی و طبق این راھنما می توانید رمز پویای خود را دریافت کنید. اگر اینترنت بانک یا موبایل بانک ندارید لازم است به شعبه یا ATM مراجعه نموده و رمز پویای خود را فعال کنید. پیشنھاد می کنیم این کار را انجام دھید تا خریدھای خود را در بستر اینترنت به راحتی و با امنیت بالا انجام دھید.
پیشنھاد می کنیم این کار را انجام دھید تا خریدھای خود را در بستر اینترنت به راحتی و با امنیت بالا انجام دھید
از سفارش من مدت زیادی گذشته است اما بسته به دستم نرسیده است. چه کنم؟
اگر مدت زمان اعلام شده ( ۶ تا 8 روز کاری) سپری شده است و نام شما در لیست ارسال ھا (پیج اینستاگرام) وجود ندارد، لطفا موضوع را در صفحه تماس با ما یا در دایرکت اینستاگرام مطرح کنید. ھمکاران ما موضوع را بررسی نموده و نتیجه را در اسرع وقت به شما اطلاع می دھند.
اگر نام شما در لیست ارسالی ھا بوده ولی ھنوز به دست شما نرسیده، مشخص است که کالا ارسال شده و نزد شرکت پست است. می توانید با تماس با مرکز پستی شھر خود، از وضعیت کالا خود اطلاع پیدا کنید. ھمچنین برای پیگیری از پست مبدا، موضوع را با ھمکاران ما از طریق فرم تماس با ما یا دایرکت اینستاگرام در میان بگذارید.
اگر از طریق پرسش ھای ذکر شده پاسخ خود را نگرفتید، می توانید از طریق فرم تماس با ما سوال خود را بپرسید.